Sliten

Hjälper min syster som jag sa och jag är helt slut! När man är van att sova till typ tre är det ingen lätt match att stiga upp sju varje morgon.. what i do for you sis!
Nu blir det sängen för fulla muggar men var bara tvunden att lägga in bilderna, sagt och gjort sen fastnade jag här.. tänkt vad lätt det måste varit när datorer inte fanns :)
Nu måste jag värkligen sova, men känner jag mig själv rätt lär jag ligga och läsa nån timme ;D
Just nu är det boken - Genom dina ögon av Stephanie Meyer som fångat mitt intresse!
Taggar lungn och ro på lördag kväll :)



Här kommer nägra bilder från veckan:






Lekte lite med solen och så klart den självklara motivet av lilleman!
VAD TYCKS?



Utrustning: Canon eos 350D + Canon EF 50/1,8 II + Sigma AF 70-300/4-5.6 DG APO Zoom Macro

GODNATT :D


Kommentarer
Postat av: LISA LUNDH

jättefin headerbild vännen!!

2010-08-13 @ 14:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0