I really should sleep already

Har så många bilder som jag skulle kunna lägga ut men har som aldrig tid, förutom nätterna men då sover jag hällst.. ska försöka skärpa mig :)
.
.
Här är en bild från i somras som Sofia Eklund har tagit på mig in action. Kunde inte bestämma mig vilken färgsättning jag gillar bäst så jag la upp båda!

Här kommer lite bilder från Vilhelmina!



Den här sötnosen var jag barnvakt åt, vi hade jätte roligt när vi sprang runt i hotellet <3
Gjord av min fina tremening Katarina Rimpi, sjukt duktig!
HA DET BÄST TILLS VI HÖRS IGEN!

- ALL KOPIERING FÖRBJUDEN -

Kommentarer
Postat av: Lovisa Vahlberg

Vad duktig du är! Jättefina bilder! :)

2010-12-12 @ 14:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0